Kontakt z nami

Prosimy o wypełnienie formularza.

A A
A A+ A++
infolinia: 801 003 130, 327 299 399
Login

FAQ

Najlepsze ceny

Kraj Netto Brutto
Polska Polska 4,9gr 6 g
Polska komórki Polska kom. 19 gr 23 gr
Niemcy Niemcy 4,9gr 6 gr
Kanada Kanada 4,9gr 6 gr
USA USA 4,9gr 6 gr
Wielka Brytania Wlk. Brytania 4,9gr 6 gr

Co to jest menu IVR, jak je tworzyć i zmieniać?

Menu IVR to kolejny z elementów usługi przypisanej do numeru głównego. Jest to interaktywne kierowanie połączeń (IKP)usługa samodzielnego definiowania sposobu, w jaki ma zachowywać się odebrane połączenie telefoniczne z możliwością kierowania klienta np. do odpowiedniego działu/oddziału firmy poprzez wybranie przez dzwoniącego odpowiedniego klawisza numerycznego telefonu w trakcie odsłuchiwania nagranego wcześniej komunikatu. Samo menu IVR dodajemy w menu „Elementy usługi” wchodząc w „IKP”. W tym miejscu możemy dodać nowe menu IVR (klikamy przycisk „Dodaj”) lub edytować(klikamy przycisk edycji – ikona ołówka) już istniejące. Nowemu menu nadajemy jakąś nazwę, przypisujemy utworzony wcześniej komunikat oraz wybieramy elementy, które mają być przypisane do danego klawisza na telefonie dzwoniącego. Przykładowo możemy ustawić, że dzwoniący po wysłuchaniu komunikatu(w komunikacie trzeba poinformować, co klient ma wybrać na klawiaturze) wybierając 1 na klawiaturze telefonu połączy się z określonym numerem wewnętrznym, wybierając 2 połączy się z grupą określonych numerów, wybierając 3 połączy się z sekwencją numerów, wybierając 4 połączy się z pocztą głosową(tzw. Voice Mail), aby zostawić wiadomość, która zostanie przesłana na podany adres email(adres podajemy wcześniej w konfigurowaniu samej „Poczty głosowej” dostępnej w „Elementach usługi”).

Ostatnia modyfikacja 2016-12-14 przez Paweł Paluch.

Wróć