Kontakt z nami

Prosimy o wypełnienie formularza.

A A
A A+ A++
infolinia: 801 003 130, 327 299 399
Login

FAQ

Najlepsze ceny

Kraj Netto Brutto
Polska Polska 4,9gr 6 g
Polska komórki Polska kom. 19 gr 23 gr
Niemcy Niemcy 4,9gr 6 gr
Kanada Kanada 4,9gr 6 gr
USA USA 4,9gr 6 gr
Wielka Brytania Wlk. Brytania 4,9gr 6 gr

Co to jest sekwencja i jak ją zmieniać?

Sekwencja umożliwia tworzenie listy elementów, które będą wykonywane kolejno w przypadku niedostępności poprzedniego elementu np. jako pierwszy element ustawiamy 'komunikat powitalny' następnie 'kolejkowanie połączeń' następnie 'poczta głosowa'. Przykład będzie się zachowywał następująco: Jako pierwszy zostanie odtworzony komunikat powitalny następnie połączenie zostanie przekazane do kolejki (grupa numerów) i w przypadku gdy telefon nie zostanie obsłużony połączenie trafi na pocztę głosową. Sekwencja to jeden z elementów usługi przypisanej do numeru głównego. Przykładowo jeśli chcemy, żeby dzwoniąc na numer główny połączenie docelowe trafiało na komunikat, a następnie na kilka numerów i na końcu na pocztę głosową, to należy stworzyć sekwencję, którą potem przypiszemy do usługi należącej do danego numeru miejskiego. Samą sekwencję dodajemy w menu „Elementy usługi” wchodząc w „Sekwencje”. W tym miejscu możemy dodać nową sekwencję(klikamy przycisk „Dodaj”) lub edytować(klikamy przycisk edycji – ikona ołówka) już istniejącą. Nowej sekwencji nadajemy jakąś nazwę oraz przypisujemy do niej(ikona zielonego kółka z plusem) wybrane elementy. Całość operacji zapisujemy przyciskiem „Zapisz”.

Ostatnia modyfikacja 2016-12-14 przez Paweł Paluch.

Wróć