Czym różni się numer wewnętrzny od numeru miejskiego?
Numer miejski to numer w sieci AleKontakt z wybranej strefy numeracyjnej w kraju lub przeniesiony od innego operatora. Jest on numerem głównym centrali, pod który podpięte są skrócone numery wewnętrzne lub inne elementy. W skrócie wygląda to tak, że dzwoniąc na numer miejski dodzwaniamy się na dany numer wewnętrzny, który ustalamy w panelu centrali. Numer wewnętrzny, to skrócony numer, dzięki któremu użytkownicy centrali mogą realizować połączenia między sobą, przełączać połączenia przychodzące do pozostałych użytkowników lub na dodatkowe numery wewnętrzne przypisane do usług takich jak fax. Po skonfigurowaniu numerów wewnętrznych należy przejść do Elementy usługi -> Użytkownicy.
Dane tam wyświetlone umożliwiają konfigurację bramki numeru wewnętrznego. Każda modyfikacja numeru wewnętrznego zmienia login i hasło do konfiguracji bramki.
Ostatnia modyfikacja 2016-12-14 przez Paweł Paluch.