Kontakt z nami

Prosimy o wypełnienie formularza.

A A
A A+ A++
infolinia: 801 003 130, 327 299 399
Login

FAQ

Najlepsze ceny

Kraj Netto Brutto
Polska Polska 4,9gr 6 g
Polska komórki Polska kom. 19 gr 23 gr
Niemcy Niemcy 4,9gr 6 gr
Kanada Kanada 4,9gr 6 gr
USA USA 4,9gr 6 gr
Wielka Brytania Wlk. Brytania 4,9gr 6 gr

Jak dodać przekierowanie na inny numer?

Przekierowanie połączeń to zestawienie połączenia z zewnętrznym numerem telefonicznym innego operatora. Opłata za przekierowanie jest zgodna z Cennikiem. Jeżeli nikt nie będzie mógł odebrać telefonu wewnętrznego, a mamy przy sobie komórkę lub dostęp do jakiegoś innego telefonu i chcemy mieć możliwość odbierania połączeń przychodzących na główny numer centrali, to możemy dodać przekierowanie. Przekierowanie możemy dodać na kilka sposobów:

  • przez „Elementy usługi” -> Użytkownicy(wewnętrzne): po wejściu w edycję numeru wewnętrznego zaznaczamy w polu „Gdy nie odbiera” opcję „Przekierowanie”.
  • przez dodanie opcji „Przekierowanie”, jako jednego z elementów sekwencji.
  • przez zaznaczenie danego numeru/numerów przekierowania w grupie numerów kolejkowania połączeń.

W każdym przypadku najpierw należy podać sam numer przekierowania w menu „Elementy usługi” w pozycji „Przekierowanie połączeń”. Dodawanie nowego numeru i edycję już istniejącego przekierowania robimy podobnie jak w przypadku innych elementów usługi .

Ostatnia modyfikacja 2016-12-14 przez Paweł Paluch.

Wróć