Jak dodać przekierowanie na inny numer?
Przekierowanie połączeń to zestawienie połączenia z zewnętrznym numerem telefonicznym innego operatora. Opłata za przekierowanie jest zgodna z Cennikiem. Jeżeli nikt nie będzie mógł odebrać telefonu wewnętrznego, a mamy przy sobie komórkę lub dostęp do jakiegoś innego telefonu i chcemy mieć możliwość odbierania połączeń przychodzących na główny numer centrali, to możemy dodać przekierowanie. Przekierowanie możemy dodać na kilka sposobów:
- przez „Elementy usługi” -> Użytkownicy(wewnętrzne): po wejściu w edycję numeru wewnętrznego zaznaczamy w polu „Gdy nie odbiera” opcję „Przekierowanie”.
- przez dodanie opcji „Przekierowanie”, jako jednego z elementów sekwencji.
- przez zaznaczenie danego numeru/numerów przekierowania w grupie numerów kolejkowania połączeń.
W każdym przypadku najpierw należy podać sam numer przekierowania w menu „Elementy usługi” w pozycji „Przekierowanie połączeń”. Dodawanie nowego numeru i edycję już istniejącego przekierowania robimy podobnie jak w przypadku innych elementów usługi .
Ostatnia modyfikacja 2016-12-14 przez Paweł Paluch.