Kontakt z nami

Prosimy o wypełnienie formularza.

A A
A A+ A++
infolinia: 801 003 130, 327 299 399
Login

FAQ

Najlepsze ceny

Kraj Netto Brutto
Polska Polska 4,9gr 6 g
Polska komórki Polska kom. 19 gr 23 gr
Niemcy Niemcy 4,9gr 6 gr
Kanada Kanada 4,9gr 6 gr
USA USA 4,9gr 6 gr
Wielka Brytania Wlk. Brytania 4,9gr 6 gr

Jak mogę skonfigurować swoją bramkę VoIP pod Wirtualną Centralę?

Do poprawnej konfiguracji bramki VoIP należy posłużyć się trzema informacjami otrzymanymi w mailu potwierdzającym aktywację usługi - w załączniku znajdują się dane konfiguracyjne użytkowników centrali (numerów wewnętrznych):

  • Numer SIP: login z panelu klienta

  • Hasło SIP: hasło z panelu klienta

  • Serwer SIP: adres serwera przesłany do Państwa wraz z danymi konfiguracyjnymi

Powyższe dane dostępne są także w samym panelu, aby je zobaczyć należy wybrać z menu „Elementy usługi” i nacisnąć „Użytkownicy (wewnętrzne)”.

Ostatnia modyfikacja 2016-12-14 przez Paweł Paluch.

Wróć