Jak to działa
Numer infolinii (800 lub 801) zostaje „nałożony” na wskazany przez Ciebie numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Klient po wybraniu Twojej infolinii zostaje przekierowany na wskazany wcześniej numer telefonu.
Wzmocnienie wizerunku firmy
Prestiżowa usługa, jeszcze niedawno dostępna tylko dla wielkich firm.
Rynek jest coraz bardziej konkurencyjny a klient coraz bardziej wymagający. To w jaki sposób i jak szybko uda mu się skontaktować z Firmą może mieć decydujące znaczenie przy podjęciu decyzji o zakupie czy współpracy.
Ułatwiony kontakt
Bezpośrednie połączenie z odpowiednim działem, departamentem Firmy – dzięki interaktywnemu kierowaniu połączeń.
Oszczędność czasu
Klient nie czeka na połączenie - łączy się z pierwszym wolnym numerem w firmie.
Większa dostępność Firmy
Możliwość nagrania zapytania dzwoniącego klienta w przypadku, gdy obsługa klienta nie jest dostępna (po godzinach pracy, zajętość linii). Nagranie wraz z datą i godziną trafia pod wskazany adres email.
Kontrola połączeń przychodzących
Bezpłatny billing 24h on-line, w którym Firma może sprawdzić numery, strefy, godziny oraz ilości połączeń przychodzących. Dzięki billingowi można również sprawdzic skuteczność reklamy Twojej Firmy.
Ogólnopolskie postrzeganie Twojej Firmy
Numer infolinii nie jest związany z żadnym regionem czy strefą numeracyjną.
Jeden numer dla Twojej Firmy
Jeśli Twoja Firma działa na rynku ogólnokrajowym przez wiele oddziałów, klient już nie będzie musiał zapamiętywać wielu numerów telefonów. Infolinia rozpoznaje strefę numeracyjną dzwoniącego klienta i kieruje go do odpowiedniego oddziału firmy.
Szybkość wdrożenia
Wystarczy 1 dzień na pełną aktywację infolinii.
Nadal używasz swoje dotychczasowe numery telefonów
Zachowujesz możliwość nawiązywania i odbierania połączeń telefonicznych na obecnych zasadach. W żaden sposób nie ingerujemy w Twój dotychczasowy system telekomunikacyjny.