Jak to działa?
Wirtualna centrala AleKontakt, jest to telefoniczny system szyty na miarę, który usprawnia kontakt z klientem i sprawia, że Twoja firma jest postrzegana jako duża i profesjonalna organizacja.
Tradycyjne centrale telefoniczne wymagają zakupu drogiego sprzętu, jego instalacji i serwisowania. Rozwój technologii pozwolił na realizację funkcji centrali telefonicznej poprzez urządzenia umiejscowione u dostawcy usługi. Dzięki temu klient tanio uzyskuje dostęp do funkcji dotychczas zarezerwowanych tylko dla największych firm. Wszystko to bez zbędnych inwestycji
- Twoi klienci dzwonią do Ciebie poprzez numer lokalny bądź numer typu 801 lub 800. Istnieje możliwość przeniesienia Twojego obecnego numeru.
- Klienci witani są poprzez profesjonalny komunikat głosowy.
- Klient wybiera połączenie z odpowiednim działem wybierając z klawiatury swego telefonu odpowieni numer wewnętrzny.
- Połączenia mogą być kierowane do dowolnego pracownika bądź lokalizacji.
- Rozmowy mogą być nagrywane.
- Pozostawione przez klientów wiadomości mogą zostać przesłane na skrzynkę email.